Uvádění jednotlivých úseků rychlostních silnic do provozu |
|
rok[1] |
tah |
z.ú. |
k.ú. |
délka v km |
název úseku |
kat. |
NR |
datum zprovoznění |
poznámka |
|
1972 |
R7 |
|
1,5 |
1,5 |
Přední
Kopanina – Kněževes |
S
22 |
100 |
1962 |
|
|
1973 |
R7 |
|
2,3 |
2,3 |
Kněževes – Středokluky |
S 22 |
100 |
1964 |
|
|
1975 |
R7 |
|
1,9 |
1,9 |
Středokluky
– Koníčkův Mlýn |
S
22 |
100 |
1964 |
|
|
1971 |
R4 |
|
2,0 |
2,0 |
Jíloviště – Varadov |
S 24,5 |
100 |
1971 |
|
|
1972 |
R10 |
|
6,1 |
6,1 |
Stará
Boleslav – Tuřice |
S
24,5 |
100 |
1972 |
|
|
1974 |
R10 |
|
9,3 |
9,3 |
Bezděčín – Chudoplesy |
S 24,5 |
100 |
1974 |
|
|
1974 |
R46 |
34,0 |
37,6 |
3,6
|
hr.
okr. PV/OL – Olomouc |
S
20,5 |
100 |
1974 |
|
|
1975 |
R4 |
|
0,8 |
0,8 |
Klínec – Jiráskova čtvrť |
S 24,5 |
100 |
1975 |
|
|
1975 |
R46 |
30,7 |
34,0 |
3,4
|
Olšany
– hr. okr. PV/OL |
S
21,5 |
100 |
1975 |
|
|
1975 |
R52 |
|
3,5 |
3,5 |
Modřice – Rajhrad |
S 24,5 |
100 |
1975 |
|
|
1976 |
R46 |
|
1,7 |
1,7
|
Olomouc,
hvězdárna – Slavonín |
S
20,5 |
100 |
1976 |
|
|
1976 |
R46 |
16,2 |
18,7 |
2,5 |
Kelčice – Žešov |
S 21,5 |
100 |
1976 |
|
|
1976 |
R46 |
18,7 |
20,8 |
2,1
|
Žešov,
obchvat |
S
21,5 |
100 |
1976 |
|
|
1976 |
R7 |
|
0,4 |
0,4 |
MÚK Koníčkův Mlýn |
S 24,5 |
100 |
1976 |
|
|
1976 |
R46 |
29,1 |
30,7 |
1,5
|
Držovice
– Olšany |
S
21,5 |
100 |
1976 |
|
|
1976 |
R35 |
|
2,5 |
2,5 |
Příkazy – Křelov |
S 22 |
100 |
1976 |
|
|
1977 |
R10 |
|
3,4 |
3,4 |
Tuřice
– Předměřice |
S
24,5 |
100 |
1977 |
|
|
1977 |
R10 |
|
3,1 |
3,1 |
Předměřice – Benátky n.J. |
S 24,5 |
100 |
1977 |
|
|
1977 |
R4 |
|
0,5 |
0,5 |
Voznice
I., MÚK |
S
24,5 |
100 |
1977 |
|
|
1977 |
R46 |
15,1 |
16,2 |
1,2 |
Dobrochov – Kelčice |
S 21,5 |
100 |
1977 |
|
|
1977 |
R35 |
|
4,9 |
4,9 |
Nasobůrky
– Unčovice |
S
22 |
100 |
1977 |
|
|
1977 |
R35 |
|
4,1 |
4,1 |
Loštice, obchvat |
S 22 |
100 |
1977 |
|
|
1978 |
R4 |
|
3,4 |
3,4 |
Řitka,
přeložka |
S
24,5 |
100 |
1978 |
|
|
1978 |
R46 |
12,5 |
15,1 |
2,6 |
Brodek u P. – Dobrochov |
S 21,5 |
100 |
1978 |
|
|
1979 |
R10 |
|
2,0 |
2,0 |
Benátky
n.J. – Kbel |
S
24,5 |
100 |
1979 |
|
|
1979 |
R10 |
|
3,3 |
3,3 |
Kbel – Brodce |
S 24,5 |
100 |
1979 |
|
|
1979 |
R4 |
|
3,3 |
3,3 |
Mníšek
p.B. – Voznice, II. |
S
24,5 |
100 |
1979 |
|
|
1979 |
R46 |
9,6 |
12,5 |
2,9 |
Želeč – Brodek u P. |
S 21,5 |
100 |
1979 |
|
|
1979 |
R7 |
|
2,0 |
2,0 |
Koníčkův
Mlýn – Bouchalka |
S
24,5 |
100 |
1979 |
|
|
1980 |
R10 |
|
3,1 |
3,1 |
Brodce – Písková Lhota |
S 24,5 |
100 |
1980 |
|
|
1980 |
R4 |
|
2,0 |
2,0 |
Mníšek
p.B. – Voznice, I. |
S
24,5 |
100 |
1980 |
|
|
1980 |
R4 |
|
4,1 |
4,1 |
Obořiště, přeložka |
S 24,5 |
100 |
1980 |
|
|
1980 |
R10 |
|
3,7 |
3,7 |
Písková
Lhota – Bezděčín |
S
24,5 |
100 |
1980 |
|
|
1980 |
R35 |
|
1,8 |
1,8 |
Palonín – Řimice |
S 22 |
100 |
1980 |
|
|
1981 |
R10 |
|
5,9 |
5,9 |
Praha-Satalice
– Brandýs n.L. |
S
24,5 |
100 |
1981 |
|
|
1981 |
R10 |
|
3,5 |
3,5 |
Praha-H.Počernice – hr.města |
S 24,5 |
100 |
1981 |
|
|
1981 |
R10 |
|
5,6 |
5,6 |
Brandýs
n.L – Stará Boleslav |
S
24,5 |
100 |
1981 |
|
|
1981 |
R4 |
|
1,6 |
1,6 |
Řitka – Mníšek p.B., I. |
S 24,5 |
100 |
1981 |
|
|
1981 |
R4 |
|
0,8 |
0,8 |
Voznice
II. |
S
24,5 |
100 |
1981 |
|
|
1981 |
R4 |
|
2,9 |
2,9 |
Dlouhá Lhota, přeložka |
S 24,5 |
100 |
1981 |
|
|
1981 |
R46 |
7,8 |
9,0 |
1,2
|
Drysice
– hr.okr. VY/PV |
S
22 |
100 |
1981 |
|
|
1981 |
R10 |
|
3,7 |
3,7 |
Chudoplesy – Bakov n.J. |
S 24,5 |
100 |
1981 |
|
|
1982 |
R4 |
|
1,5 |
1,5 |
Řitka
– Mníšek p.B., II. |
S
24,5 |
100 |
1982 |
|
|
1982 |
R7 |
|
1,1 |
1,1 |
Bouchalka – Stehelčeves |
S 24,5 |
100 |
1982 |
|
|
1982 |
R10 |
|
1,2 |
1,2 |
křižovatka
Ohrazenice |
S
24,5 |
100 |
1982 |
|
|
1982 |
R46 |
9,0 |
9,6 |
0,7 |
Želeč, obalovna |
S 21,5 |
100 |
1982 |
|
|
1983 |
R1 |
|
6,9 |
6,9 |
Slivenec
– Třebonice |
S
26,5 |
100 |
20.09.83 |
1/2 1982 |
|
1983 |
R35 |
|
3,6 |
3,6 |
Řimice – Mladeč |
S 22 |
100 |
31.12.83 |
|
|
1983 |
R46 |
6,5 |
7,8 |
1,3
|
Drysice,
obchvat |
S
22 |
100 |
1983 |
|
|
1983 |
R46 |
26,0 |
29,1 |
3,2 |
Držovice, obchvat |
S 21,5 |
100 |
1983 |
|
|
1984 |
R1 |
|
1,4 |
1,4 |
Poděbradská
– D11 |
S
26,5[2] |
100 |
1984 |
zah 1980 |
|
1984 |
R7 |
|
2,7 |
2,7 |
Stehelčeves – Brandýsek |
S 24,5 |
100 |
1984 |
|
|
1984 |
R7 |
|
1,9 |
1,9 |
Brandýsek
I. |
S
24,5 |
100 |
1984 |
|
|
1984 |
R63 |
|
3,7 |
3,7 |
Nové Dvory – Malhostice |
S 22 |
100 |
1984 |
|
|
1984 |
R35 |
|
2,7 |
2,7 |
Unčovice
– Příkazy |
S
22 |
100 |
1984 |
|
|
1984 |
R35 |
|
3,0 |
3,0 |
Příkazy, obchvat |
S 22 |
100 |
1984 |
|
|
1984 |
R46 |
20,8 |
23,6 |
2,8
|
Prostějov,
obchvat – jih |
S
21,5 |
100 |
1984 |
|
|
1985 |
R10 |
|
1,9 |
1,9 |
Příšovice – Ohrazenice |
S 24,5 |
100 |
1985 |
|
|
1985 |
R46 |
4,2 |
6,5 |
2,3
|
Pustiměř
– Drysice |
S
22 |
100 |
1985 |
|
|
1985 |
R56 |
44,9 |
51,5 |
6,6 |
Paskov – Frýdek-Místek |
S 26,5 |
120 |
1985 |
|
|
1985 |
R63 |
|
2,8 |
2,8 |
Malhostice
– Řehlovice |
S
22 |
100 |
1985 |
|
|
1985 |
R10 |
|
5,0 |
5,0 |
Mnichovo Hradiště – Březina |
S 24,5 |
100 |
1985 |
|
|
1985 |
R10 |
|
4,6 |
4,6 |
Bakov
n.J. – Mnichovo Hradiště |
S
24,5 |
100 |
1985 |
|
|
1985 |
R35 |
|
3,2 |
3,2 |
Mladeč – Nasobůrky |
S 22 |
100 |
1985 |
|
|
1986 |
R4 |
|
2,1 |
2,1 |
Voznice
– Kodetka |
S
24,5 |
100 |
1986 |
1/2 1984 |
|
1986 |
R4 |
|
4,9 |
4,9 |
Kodetka – Dobříš-jih |
S 24,5 |
100 |
1986 |
1/2 1985 |
|
1986 |
R6 |
25,5 |
32,0 |
6,5 |
Kačice
– Nové Strašecí |
S
24,5 |
100 |
1986 |
1985 P |
|
1986 |
R7 |
|
0,3 |
0,3 |
Brandýsek II. |
S 24,5 |
100 |
1986 |
|
|
1986 |
R10 |
|
2,1 |
2,1 |
Svijany
– Příšovice |
S
24,5 |
100 |
1986 |
|
|
1987 |
R7 |
|
1,5 |
1,5 |
Brandýsek – Knovíz |
S 24,5 |
100 |
1987 |
|
|
1988 |
R4 |
|
1,3 |
1,3 |
Dlouhá
Lhota – Skalka |
R
24,5 |
100 |
1988 |
|
|
1988 |
R56 |
39,2 |
40,8 |
1,6 |
Ostrava, Místecká V. |
R 26,5 |
120 |
1988 |
|
|
1988 |
R56 |
44,0 |
44,9 |
0,9 |
Paskov,
propojení |
R
26,5 |
120 |
1988 |
|
|
1988 |
R6 |
22,2 |
25,5 |
3,3 |
Kamenné Žehrovice – Kačice |
S 24,5 |
100 |
1988 |
1987 P |
|
1989 |
R4 |
|
0,5 |
0,5 |
Skalka,
MÚK |
R
24,5 |
100 |
1989 |
|
|
1989 |
R46 |
0,6 |
4,2 |
3,6 |
Vyškov – Pustiměř |
R 22,5 |
100 |
1989 |
|
|
1989 |
R46 |
23,6 |
26,0 |
2,4
|
Prostějov,
obchvat – estakáda |
S
21,5 |
100 |
1989 |
|
|
1989 |
R7 |
|
0,9 |
0,9 |
Knovíz – MÚK Slaný-jih |
R 24,5 |
100 |
1989 |
|
|
1990 |
R56 |
40,8 |
42,3 |
1,5 |
Ostrava,
Hrabová – hr.okr. OV/FM |
R
26,5 |
120 |
1990 |
|
|
1990 |
R56 |
42,3 |
44,0 |
1,7 |
hr.okr. OV/FM – Paskov |
R 26,5 |
120 |
1990 |
|
|
1990 |
R10 |
|
3,8 |
3,8 |
Březina
– Svijany |
R
24,5 |
100 |
1990 |
|
|
1992 |
R46 |
-0,8 |
0,6 |
1,4 |
Vyškov, obchvat |
R 22,5 |
100 |
30.07.92 |
|
|
1993 |
R1 |
|
2,0 |
2,0 |
D11
– Běchovice |
R
26,5[3] |
100 |
1993 |
|
|
1993 |
R7 |
|
0,7 |
0,7 |
MÚK Slaný-jih |
R 24,5 |
100 |
1993 |
|
|
1993 |
R35 |
|
4,0 |
4,0 |
Žďárek
– Ohrazenice |
R
22,5 |
80 |
1993 |
|
|
1996 |
R6 |
7,7 |
8,9 |
1,2[4] |
Cheb – obchvat, 1. stavba |
R 24,5 |
100 |
30.09.96 |
cela stavba 8,9 |
|
1996 |
R6 |
15,8 |
22,2 |
6,4 |
Velká
Dobrá – Kamenné Žehrovice |
R
24,5 |
100 |
1996 |
1995 L |
|
1996 |
R52 |
3,5 |
20,3 |
16,8 |
Rajhrad – Pohořelice |
R 26,5 |
120 |
1996 |
|
|
1996 |
R35 |
|
1,8 |
1,8 |
Nový
Mlýn – Žďárek |
R
22,5 |
80 |
1996 |
|
|
1997 |
R35 |
|
8,1 |
8,1 |
Přáslavice – Velký Újezd |
D 26,5 |
120 |
10.10.97 |
|
|
|
R48 |
|
2,2 |
[5] |
Český
Těšín – Žukov, I. |
R
22,5 |
80 |
1997 |
|
|
1999 |
R35 |
|
7,1 |
7,1 |
Velký Újezd – Lipník n.B. |
D 26,5 |
120 |
22.07.99 |
|
|
1999 |
R6 |
8,9 |
16,0 |
7,1 |
Cheb
– obchvat, 2. stavba |
R
24,5 |
100 |
26.10.99 |
|
|
2000 |
R1 |
|
3,3 |
3,3 |
Třebonice – Řepy |
R 34 |
100 |
28.08.00 |
|
|
2000 |
R10 |
|
0,9 |
0,9 |
Ohrazenice
– Turnov |
R
22,5 |
100 |
2000 |
|
|
2000 |
R35 |
|
3,0 |
3,0 |
Hodkovice – Nový Mlýn |
R 22,5 |
80 |
2000 |
|
|
2001 |
R6 |
13,0 |
15,8 |
2,8 |
Pavlov
– Velká Dobrá, 1.stavba |
R
24,5 |
100 |
20.06.01 |
4Q/2000 L |
|
2001 |
R1 |
|
2,5 |
2,5 |
Řepy – Ruzyně |
R 34 |
100 |
29.10.01 |
|
|
2002 |
R6 |
10,1 |
13,0 |
2,9 |
Pavlov
– Velká Dobrá, 2.stavba |
R
24,5 |
100 |
01.06.02 |
6/2001 P |
|
2002 |
R55 |
|
1,2 |
1,2[6] |
Holice – Vsisko |
R 24,5 |
100 |
08.11.02 |
|
|
2003 |
R46 |
|
-1,6 |
-1,6
|
zkrácení
v souv. s R35 |
S
20,5 |
100 |
06.10.03 |
|
|
2003 |
R35 |
|
14,7 |
14,7 |
Slavonín – Přáslavice |
R 26,5 |
120 |
06.10.03 |
|
|
2003 |
R6 |
16,0 |
20,4 |
4,4 |
Kamenný
Dvůr – křižovatka Y |
R
24,5 |
100 |
22.11.03 |
|
|
2003 |
R35 |
|
2,1 |
2,1 |
Rádelský Mlýn – Hodkovice |
R 22,5 |
80 |
05.12.03 |
|
|
|
R48 |
|
1,7 |
[7] |
Český
Těšín – Žukov, II. |
S
22,5 |
100 |
31.07.04 |
|
|
2004 |
R48 |
|
5,6 |
5,6 |
Frýdek-Místek – Dobrá, II. |
R 22,5 |
100 |
26.10.04 |
|
|
2005 |
R46 |
|
-0,3 |
-0,3
|
zkrácení
v souv. s D1 |
R
22,5 |
100 |
24.10.05 |
|
|
2006 |
R55 |
|
3,0 |
3,0 |
Otrokovice, obchvat SV |
R 24,5 |
120 |
27.10.06 |
|
|
2006 |
R48 |
|
6,9 |
6,9 |
Dobrá
– Tošanovice |
R
22,5 |
100 |
31.10.06 |
|
|
2007 |
R48 |
|
1,5 |
1,5 |
Bělotín, obchvat |
R 24,5 |
100 |
02.08.07 |
|
|
2007 |
R6 |
|
3,2 |
3,2 |
Karlovy
Vary – západ, 2.stavba |
R
24,5[8] |
100 |
26.10.07 |
28.11.06 L |
|
2007 |
R35 |
|
6,0 |
6,0 |
Liberec – Rádelský Mlýn |
R 22,5 |
80 |
26.10.07 |
|
|
2007 |
R35 |
|
2,8 |
2,8 |
Křelov
– Slavonín, 1. etapa |
R
22,5 |
120 |
01.11.07 |
|
|
2007 |
R4 |
|
0,8 |
0,8 |
Třebkov, křižovatka s I/20 |
R 22,5 |
100 |
19.11.07 |
|
|
2007 |
R48 |
|
7,9 |
7,9 |
Tošanovice
– Žukov |
R
22,5 |
100 |
29.11.07 |
|
|
|
R48 |
|
1,2 |
[9] |
Český Těšín – Žukov, III. |
S 22,5 |
100 |
29.11.07 |
|
|
2008 |
R48 |
|
1,6 |
1,6 |
D1
– Bělotín |
R
24,5 |
100 |
25.11.08 |
|
|
2008 |
R6 |
|
10,4 |
10,4 |
Praha – Pavlov |
R 24,5 |
100 |
20.12.08 |
|
|
2009 |
R7 |
59,7 |
65,9 |
6,3 |
Bitozeves
– Vysočany |
R
25,5 |
100 |
02.10.09 |
|
|
2009 |
R7 |
|
2,5 |
2,5 |
Sulec, obchvat |
R 25,5 |
100 |
18.11.09 |
|
|
2009 |
R35 |
|
3,3 |
3,3 |
Sedlice
– Opatovice |
R
24,5 |
100 |
27.11.09 |
|
|
2010 |
R6 |
|
1,5 |
1,5 |
Jenišov – Hory |
R 24,5 |
100 |
19.06.10 |
|
|
2010 |
R6 |
|
7,5 |
7,5 |
Tisová
– Kamenný Dvůr |
R
24,5 |
100 |
10.07.10 |
5.11.09
P |
|
2010 |
R6 |
|
3,6 |
3,6 |
Hory – Nové Sedlo |
R 24,5 |
100 |
21.08.10 |
|
|
2010 |
R4 |
|
5,9 |
5,9 |
Mirotce
– Třebkov |
R
22,5 |
100 |
16.09.10 |
|
|
2010 |
R1 |
|
17,1 |
17,1 |
Modletice – Zbraslav |
S 27,5 |
100 |
20.09.10 |
|
|
2010 |
R1 |
|
6,0 |
6,0 |
Zbraslav
– Slivenec |
R
27,5 |
100 |
20.09.10 |
|
|
2010 |
R55 |
15,2 |
28,7 |
13,5 |
Hulín – Skalka |
R 24,5 |
100 |
3.12.10 |
|
|
2011 |
R6 |
|
5,4 |
5,4 |
Sokolov
– Tisová |
R
24,5 |
100 |
3.4.11 |
|
|
2011 |
R48 |
|
1,5 |
1,5 |
MÚK Příbor-západ |
R 25,5 |
100 |
24.11.11 |
|
|
2012 |
R52 |
|
-3,5 |
-3,5
[10] |
Modřice
– Rajhrad |
S
24,5 |
100 |
1.1.12 |
vyřazeno
z R |
|
2012 |
R6 |
|
7,5 |
7,5 |
Nové Sedlo – Sokolov |
R 24,5 |
100 |
17.4.12 |
10.7.11 L |
|
2012 |
R48 |
|
7,1 |
7,1 |
Rychaltice
– Frýdek-Místek |
R
25,5 |
100 |
13.12.12 |
cca
1,6 km jen P |
|
2013 |
R7 |
65,9 |
75,4 |
9,4 |
Vysočany – Droužkovice |
R 25,5 |
100 |
20.12.13 |
|
|
2013 |
R7 |
75,4 |
81,8 |
6,4 |
Droužkovice -
Nové Spořice |
R 25,5 |
100 |
20.12.13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|